4-2 inget mer behövs egentligen tilläggas

men jag gör det ändå .
Vi mötte Boo FF och vann med 4-2 Hannah gjorde alla mål.
Båda målen som vi släppte in var lite så där onödiga eftersom vi kunde ha skjutit bort dom.

Men jag stog i mål en halvlek och i andra halvleken spelade jag ute. Är lite så där halft förkyld. har en förkylning som hänger i sig . -.-


H
Ä
R

K
O
M
M
E
R

G
A
M
M
L
A

B
I
L
D
E
R
!


Till vänster: en hammarbyare(jag), En bugårdare(Mirre), En bugåradre till(Rasmus), En bugårdare(Fredrik.
fotot tagen av: en hammarbyare(Pappa)
Så nu vet ni lite vad alla hejar på i min familj kan även säga hur gammla alla är. Jag och Mirre 12 ska fylla 13.
Rasmus 20 och Fredrik 15.
Har ju typ aldrig lagt upp en bild på familjen men där var en på alla barn i alla fall.

Jag, Jag tycker att jag ser ganska nöjd ut ;)

Jag i fotbollskläder och sen lite så där halv snyggt med ner dragen strumpa ♥

Puss i dag har jag bara tagit det lungt eller jo visst har jag spelat match men annars så.
Väldigt skönt att bara ha såna dar :)

Hoppas att ni gillar våran blogg(Vi ska fixa header nästa gång vi träffar varandra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0