V.42 Spanska läxa!

V42 har vi spanska läxa! Lååångt kvar!!!
Nej vänta det är ju näästa vecka !!!!! SÅ smart var jag och tänkte för inte så länge sen men idag är det första dagen jag börjar träna på spanskan ! Men engelskan ska man väl också täna lite mer på akn typ näästan glosorden men inte att säta in dom i meningarna!
Juuste måste också lyssna på elev CV!!!(CD) för då blir ruth glad ;) Haha <33
Puss på dejj ska försöka hinna ladda in en bild ! <3
Titta föresten hur mina veckor kommer se ut !:)

Måndag:Fotboll fast den börjar inte förrän om ett tag.
Tisdag:Fotboll skolan
Onsdag:Fotboll
Torsdag:Gympa
Fredag:Fotboll
Lördag:Fotboll
Söndag:-

Så här mycket FOTBOLL kommer jag ha ! <333 Men det ska bli kul kommer antagligen inte gå på alla fotbolls träningar vi  har med laget!
Pussyyy!!! här har ni ett fint inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0