dålig fantasi

hola bloggen ! :D

_______________________________________________________________________________

vrf jag inte har bloggat på ett tag är för att jag har haft fett mkt och sen igår mådde jag skiit :/

But I'm BACK ! :D

_______________________________________________________________________________

Vakna jag 8:40 (typ) och nu sitter jag här i soffan och halvsover -.-

Idag har jag och Lisa MATCH ! :D sista för säsongen ! ska fan vinna nu asså !! den är mot segeltorp och vi vann förra gången ,, men man vet aldrig vad det blir det här gången ... men vi SKA VINNA !

har precis ätit frukost. Det blev salami-bri-macka :D ♥

så nu ska jag bara sitta här framför datan och typ tagga till matchen :D

GO JÄRLA !

eftersom Lisa lade upp sitt skolfoto kan jag lägga upp det enskilda på mig :D ♥



usch ,, e inte alls nöjd >.<

Lisa du blev söötast på ditt !!!! ♥♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0