tröttig

HOLA ! :D

förlåt att jag inte har bloggat , men jag har verkligen inte haft tid och när jag haft det har min syrra haft datan ... -.- förlåtförlåtförlåtförlåt ♥

Idag har jag varit på tekniska muséet och skulle ha orienterat  , men jag fick inte för ajg har så himmmmmmmmla ont i halsen assåå :(( så det blir ingen träning imorgon :'''(((((

ska iofs kanske vara med den galna lilla liora imorgon och kanske ta hål i örat !! :=D om jag tar det så har jag 2 i höger öra :DD det kallar jag najsigt ! :D

vi vann förresten matchen i söndags !! :D 5-0 XD fan vad bäst vi e ♥

och har kemiprov på fredag ,, BLÄ ,, okejj kemi e kul men inte PROV ... wish me luck

men nu har icke tid att skriva mer , har mkt läxor :((

PUSS

förlåt det blir ingen bild jag kan typ inte ladda upp någon ..... :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0