Till: Isabelle tunäng! <3

Isabelle <3

Jag kan ju börja med att säga JAG ÄLSKAR DIG som jag sa det är dom 2 orden som beskriver dig bäst enligt mig! <333 Vi har känt varandra väldigt bra sen i somras ungefär det var då vi började vara med varandra men innan så kommer jag ihåg hur ofta vi chattade och jag tänkte jävlar vilken söt och snäll tjej henne vill jag bli kompis med!<333  Kommer ihåg när jag var hemma hos dig i somras shiit vad vi skratta när vi körde tecknet (du vet när Mirre och Elin fuskade!) Haha <333 Men sen så började vi i samma klass och blev bättre och bättre kompisar!! <33  ;) Vi blev KKx2 när vi började i samma klass men när blev vi KK? Det var ju när vi var hemma hos Malin och Tanja fyllde år det var väl ungefär på våren om jag inte minns fel? ;) Sen när du sov över hos mig och när vi tittade på P-97 och vi hoppade upp och ner för trappen för att bli varm och vi fick 1 ny bra kompis Haha (lila tjejen) Jag har alltid roligt med dig Isabelle tunäng! <3 Du är PEFEKT     UNDERBAR     ROLIG     SNÄLL HJÄLPSAM! Varför är du Underbar: jo för att du går att lita på man kan prata med dig utan att du säger saker till andra! Rolig:För att vi är KKx2 och jag har alltid grymt kul med dig <333 Snäll, hjälpsam: Du hjälpe alltid än och man trivs med att vara med dig! <333 Varför är du PERFEKT? Jo för att fu har allt snäll rolig Underbar hjälpsam m.m <333 Kommer alltid att älska min KKx2 ! <333 Du kommer alltid kunna lita på mig lovar det ! Vill aldrig släppa taget om dig! <333 Om det är något du tycker jag gjort fel eller gjort dumt säg till Men du ska veta

 jag älskar dig! <333
Fattar du det ?? <333 Puss från din KKx2! <333 :) Vill att det alltid ska vara Vi KKx2:')
Hoppas att du fattar att alla dom här minnena med dig betyder väldigt mycket! :') <333
Kan inte sluta skriva nu förresten ! Vet du hur glad jag blev när jag fick veta att vi hamnade i samma klass! <333
Vet du vad en bästis är för mig?? jo det är en man kan vara ensam med och att det ändå inte blir tyst ! :) En bästis är den där kompis som alltid är snäll och hjälpsam ! och det är du du är min Bästis men även känd som KKx2!!!! <333

Jag älskar dig Isabelle tunäng!
Jag älskar dig Issa Pissa!
Jag älskar dig KKx2!
Jag älskar Issa!

//DIN KKx2!


Kommentarer
Postat av: issa

Jga älskar dej Lisa, älsakr dej as mkt. Bästavän, haha du sitter bredvid mej nu, så jävla söt. Sötare kan ingen bli.

Jag älskar dej. Lisa Sandahl <3

2010-10-26 @ 13:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0