Tekniska museet!

I dag efter lunch åkte hela vår klass till Tekniska museet! *chill*
Efter Tekniska museet så åkte alla i klassen förrutom typ 3 stycken och käkade på MAX !(Tjockisar!!!)Haha needå!
Vi gick dit för att vi fick gratis kuponer för att äta där ! :)
Jag,Anton,Alma,Issa,Jennie,Elin,Hannah och Niklas åkte hem först! :D
Men när vi skulle hem var vi juu inte direkt bääst på att komma hem Haha! <33 Men som ni märker jag är hemma!
Sen när vi äntilgen kom på rätt tåg (Vi höll på att hoppa på ett tog mot sätra Haha, OKej vi hoppade på det men sen skriker Anton och Niklas att vi inte kunde ta det så vi skyndar oss av HAHAHA) Men på det tåget som var det rätta tåget låg det öl över liten del av golvet! Hannah lr Jennie bara till mig du luktar ÖL!! Haha (Kankse för att det låg öl på golvet hon hade inte märkte det!) Men på det tåget var det ett fullo! :O
Sen när anton säger fyyfan vad det sticker här kan vi inte stå! då säger fyllot det är du som luktar!!! :P Haha
Men det var fan läskigt så vi började gå längre bort i vagnen. Sen hoppade vi av vid Slussen och resten av resan hem gick asbra Haha! <33 
På bussen hem så snackade jag Hannah och Niklas om det som hade hänt HAha! <33
PUSS HA DET BRA!!! <3333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0