Svar på kommentarer! :)

Gold  om Malin och jag blogga nästan samtidigt utan att veta om det ! :):
Hej, vad har du för dig?
SVAR:Hej ja vad har jag för mig ?! Inte så mycket egentligen på fritiden är jag väl med kompisar och spelar fotboll :) Efter skolan ibland så är jag på 2.an fritidsgård
Går fotbollsinriktning i skolan.


piichas blogg om Malin och jag blogga nästan samtidigt utan att veta om det ! :):
Hej, nu är det måndag och dags för en ny arbetsvecka/Pluggvecka. Vad har du på schemat denna vecka? Någonting speciellt?

Kram/ Piicha
SVAR:Ja den här veckan händer det inget speciellt eller ska gå på tekniskamuset på Onsdag med klassen <3
Ska ladda upp bild på mitt schema senare någon dag! :)

Ni får JÄTTE gärna ställa mer frågor på saker ni är osäkra på hur gammal jag är/ vi är? :)
 HA DET BRA!
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0