Spanska prov idag?????

Hinner göra ett snabbt inlägg men har egentligen andra saker att göra :P
I dag har jag Spanska prov!!!!!!!!! AAAAAAA!!!! Tror att det inte direkt kommer gå så bra eftersom jag glömde Spanska bökerna i skolan!!!!!! Snacka om klantit !!!!!!
Jag tänkte hela veckan  '' men jag kan ju allt hyfsat men ska bara gå igenom allt på Onsdag''
Jag som alltid brukar träna sjukt mycket ingörprov haha! ;) (Ibland för mycket)


Här får ni höra lite spanska allt kanske inte är PERFEKT och det blir väl lite stav fel menmen vem bryr sig?!
(Har hittat på lite också HAha tror ni fattar vad jag har hittat på!!)
Hola me llamo Lisa. Tengo 12 anos. Mi familia es bestante grande. Tengo una madre y una padre. Mi madre se llama Christina y mi padre se llama Örjan. Tengo 3 hermanos. Mis hermanos se llama Maria(Mirre) y Rasmus y Fredrik. Maria tiene 12 anos y Rasmus tiene 20 anos y Fredrik tiene 15 anos. Vivo en una casa blanco. Tengo 2 tortugos. Mi tortugos se llaman Bert y Karl! Me gusta jugar al fútbol

(Orkade inte hålla på och göra alla apostrofer och massor av grejer över n så här ñ! ska sitta på año)

Nej nu måste jag göra mig i ordning!!!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0