Sovmorgon som Malin!

Fast börjar 09.20 och sen så måste man ju åka buss då måste man åka buss en 20 minuter innan skolan börjar för att man ska hinna in i skåpet och så <333
JAG VILL ATT DET SKA SNÖA!!!!
orkar inte med allt regn!!!!

Den här vckan har jagväl inget spec förrutom att jag har Engelska prov;sÄr inte så där super bra på engelska:s<3
Men aja man kan inte vara bra på allt ! Haha ;)

Är inne på Mirre's skoldata nu Hah ORKADE INTE STARTA MIN EGNA ! ;) HAHA HON HAR EN hp PROBOOK 6545B
oj oj nu börjar klockan bli mycket ! ska i alla fall stänga i hop datan så Mirre inte märker något Hihi <333 :)
(tror att jag kommer vara på 2.an i dag men egentligen borde jag göra engelska :s ;P )
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0