söndag

tjeena  ,

hade match imorse mot aspudden , men vi förlora med 3-1 ... :( jag gjorde en skiitdålig match (tkr jag) , e så galet missnöjd. men alla andra ägde och och kämpa som fan ! Hannah gjorde snyggaste målet i sista sekunden ,, kom fri , dribbla av målvakten och sen var det bara att lägga in den i mål ;))

sen kom jag hem och har tagit det feett chiill , ätit hemgjord pizza med tacokött på ,gaaalet gott, och e inne på datan. jag gjorde precis en kopp varm choklad med grädde + att jag har på mig mina nya sockor , så har det supermys ^^ <3

hoppas ni har en bra dag ! <3

PUSS


varm choklad med grädde <3


sockor på ^^


mee <3


Kommentarer
Postat av: hannah

hahahah taack att du tyckte det va snyggt gulle! <3 jag såg att målvakten sprang ut så jag ba shit, jag springer förbi henne :ppp

2010-10-31 @ 17:39:18
URL: http://ehhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0