Skolan, 2:an, Läxor!

Hej ♥
Först var det ju skola som vanligt :)
Efter skolan så åkte jag med Eve och Elin och Hannah till 2.an ! :D♥
Där var det flera stycken från 7c2 ! ^^
Men Hannah och Elin behövde gå ganska snabbt men sen kom lisen fisen och ebba lebba Hihi ♥
´Trevelans där ! ♥
Vi spelade pingis och tittade på när andra människor spelade Fifia te.x Eve ;P Haha ♥
Sen åkte jag och Lisen och Ebba hem :)
Jag såg min buss som jag kunde ta haha men tog den inte .
Men precis när jag tänkte börja gå hem så kommer en annan buss som jag kan ta ! :D ♥
Nu pluggar jag Engelska har lärt mig alla glos ord man ska bara kunna sätta in dom i en mening sen ♥
PÅMIN MIG SJÄLV FOTBOLLSLÄXA!!!

PUSS ♥ Ha en underbar kväll själv så äer jag en av mina favoriträtter i dag så jag lär få det bra ! :D ♥

Dear LISA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0