SeG!

Idag är jag sjuk :( Skulle egentligen fått bästa dagen med Issa och Malin men så blev det icke! Sen skulle jag ha spelat match på kvällen vid halv 8 typ ;P men icke blev det så :( Var så sugen på att spela match har inte spelat match på typ 4 veckor nästan tror jag.........om jag inte minns fel?? :/
Okej jag minns fel jag kom på nu att jag spelade Nacka mästerskapet förra helgen bra minne där <3 :)
Har legat i sängen hela dan :/ tråkigt som f*n .
Ska väl kanske försöka orka dra mig upp mot TV.n?? :)
I morgon är det skola antar att jag går då eller hoppas det i alla fall! (Y)
Det är så typiskt mig att bli sjuk på helger eller lov! :(
Förra höstlovet hade jag någ svininflunsan hela lovet blev frisk en dag innan vi började skolan men då var jag tvungen att ta det lungt hemma. På sportlovet blev jag också sjuk fast bara i en dag i och för sig :D På sommarolvet så höll jag ju på att svimma och fick inte bada på typ 3 veckor och det kan jag säga er det var någ det tråkigaste med sommarlovet ! Just då skulle vi åka ut till en jätte fin ö och då fick jag inte bada!! <333
Hoppas alla orkar läsa nu då !
PuSs Ha en bättre dag än vad jag kommer ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0