LISA ♥

tjeeeena :D

hela familjen stack till forum och jag köpte :

1, ryggsäck , för jag får verkligen damp ibland på den där jävla datan , så f***ing TUNG !!! så jag har redan pajjat min rygg lite .... därför skaffade jag ryggsäck ;) ♥

2, sockor , har inte haft ett par riktiga sockor, bara vanliga stumpor .... ♥

3, skosnören , ett par lila :D så nu har jag lite annorlunda skosnören igen ... ♥

4, datafodral , äääääntligen ! så nu kan jag ha det i skolan ist för att gå runt med hela väskan ;)) ♥

sen klippte jag mig oxå ! :D hade e rabattkupong så det kosta 150:- ist för 350:- ^^ ♥

sen kom lisa till forum och vi var där ett tag, då köpte jag en svart och grå ögonskugga och hon köpte en suupersööt tröjja och ett coolisch nagellack ;) ♥ efter en stund stack vi hem till mig och satt och snacka och hade det myyys ♥ vi tog lite bilder oxå .....

nu sitter jag här och lyssnar på musik och är inne på fb , som jag är gaaalet beroende av ..... xD ♥

bilder på sakerna, oss och bra bilder på mitt hår kmr upp snart ! :D ♥ 

PUUUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0