Lisa hjärta nagellack och tröjan !

Skiit sööt Tröja som jag köpte enligt miig själv Höhööh! <3
Nagellacket hade någon grön färg väldigt snyggt det också :D

Men är såå trööt på inlägg utan bilder (som jag gör!) -.-'
Men eftersom jag inte kan göra något åt det så får det väl vara så
och nu aknske det blir mindre inlägg, men så fort jag kan fixa fram bilder igen ska jag ladda upp måånga bilder! <3
Bilder kanske jag inte kommer kunna att ladda upp förrän jag fyller år(ca 1 månad)
Jag önskar mig just nu en Xperia X8 hoppas att jag får den ;)
Har ni några tips på vad man kan önska sig?

Så här antar jag att min önske lista komemr se ut! (Ej rankat)
1.Mobil
2.Systemkamera
3.Pengar
4.Presentkort Lindex,Cubus & H&M
5.Hörlurar
 <3

 Nu så ska jag titta på någon film på TV sen så ska jag gå och lägga mig eftersom jag har match i morgon :D
I morgon tjänar man en timme eller förlorar en timme minns ej Höhöhö <3
KÄRLEK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0