läxor klarrraaaaa !!

Tjena mittbena ! :D

I måndags var jag på någon slags uttagningsträning .... jag var målvakt och jag träffa en asschysst tjej från åkersberga :D ♥ Pernilla om du ser det här så vill jag att du ska veta att jag hade skitkul med dig ♥ 

igår efter skolan stack jag till 2:an och träffa där Lisa, Elin och Hannah ,, vi hade det skitmysigt ♥ måste göra om det någon gång tjejor ♥ sen gick jag hem och pluggade heeeela kvällen ,, matteprov imorgon you know ;) sen skrev jag nästan klart hela min svenska saga :D sen blev det ju själv klart sverige-holland på tv :D men sverige loossaddeee .. :(( 4-1 :(( men nästa gång tar dom dom !!! :D ♥

Idag hade ylva superduper bråttom hem från skolan så vi skydade oss hem :D sen har jag pluggat igen XD matte, spanska, musikteori och svenska :D så är nu klar med allt!!!! :D stooolt fast sen måste jag ju ta hem So-arbetet imorgon .... suck men THAT's LIFE !

imorgon har syrran sin första konsert !!!! :D så då ska jag titta på den ,, så jag bloggar kanske inte imorgon .. men Lisa har jag fått sin skoldata , vilket jag inte har , så hon kmr nog blogga mer än jag den kommande tiden XD ♥




jag just nu ♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

du blir alltid så himla söt på bilder malin!! <333

2010-10-13 @ 18:51:32
URL: http://madebysteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0