HÖSTLOV!!!

Visst låter det Najjjs, i morgon klockan halv 3 så händer det!
Då ska jag antagligen dra till2.an med Eve inte helt säkert! <3 ;)
Några jag ska vara med under lovet trolien:)
Julia.F? = vet inet om hon kunde ;s <3
Elin = vi hade typ snackat lite smått om det så får se men hoppas ! <3
Eve = jag oh Matilda snackade om alla vi skulle göra nåt men vet inet om Eve kan eftersom vi inte frågat henne
Issa ska jag vara med har jag bestämt och vi ska till och med sova över antagligen! :D
Sen ska ja också fråga Ella tror jag om jag hinner har inte vart med henne på jätte länge!!! <333 
Hihi^^ <3
Men för mig ser det ganska bra ut och det ser ut att vara tillräkligt så antagligen får man nån da hemma och chilla eller vet inte!

Precis skulle vara kul och veta vad ni ska göra också! <33 :D
//Lisa P.U.S.S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0