Hello how are you? <3

Nu sitter jag och pluggar på Engelskan -.-' har prov på Torsdag ! Najjss Nej! <3 (fast det är bar att ha prov på torsdagar! för då akn man göra vad man vill på torsdagar inget plugg!!)(ämnet jag är säämst på!!)
Fett glad att malin fixat en header! :D Men vi kan ju fixa en snyggare sen för jag gjorde den där när jag inte hade nåt att göra så den blev lite snabbt gjort! ;) haha
Men en sak som är rymt konstigt varje vecka fram till NU veckan innan höstlovså har vi inte alls fårr mycket läxor men nej nu får lärarna för sig at vi ska få as mycket -.-' ! <3 But what ever that's the life we live in! ;)


Vi har även SO som ska vara klar på Torsdag och NO som ska vara klar på Fredag men ska sattsa med att bli klar på Torsdag! ;)

Idag hade vi träning i quesada hallen och då mötte vi Elvira <33333 Saknar henne hon står i kö om att få börja i vår klass HOPPAS VERKLIGEN!!! <3 :D
Ha det så bra besök även Hannah's och Elviras blogg www.ehhw.blogg.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0