frånochmednu

HAJ ! :D

idag har det varit en vanlig dag med vanliga lektioner.

men efter skolan gick jag , blanche och ylva till forum för att kolla på ringar som blanka ville köpa. Fast det blev 2 par örhängen ist XD sen stack jag och blanka hem till mig och hämta pengar sen stack vi tillbaka till forum och jag ...... TOG HÅL ! :D så frånochmednu är det 2 hål i högeröra :D ♥ det gjorde inte så ont att ta det , men nu så gör det så skita ont ...



men så jävla snyggt det är om jag får säga det själv , är hel nöjd !  ~ 100kr - Caritas 

blev ingen Liora , hon hade för mkt läxor och sluta för sent :// men det blir en annan gång ♥

blir ingen träning heller som jag sa .. :((

så nu är det bara att sätta igång att plugga till NO provet imorgon ... -.-

PUSS



blid på mig från igår.



och jag nuu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0