ESTUPENDO!-TOPPEN!

SPanska provet tror jag gick ganska bra! :)
Det var sjukt lätt i alla fall ! (Y) Så det gillas ! <33
Har ju lite problem med datan och cameran så jag kan inte ladda upp bilder men jag kan ju alltid ta gamla bilder som jag inte har visat ;)

I dag är det ju Torsdag= att det börjar närma sig helg :)
Enligt mig har det här veckan gått på 5 sekunder!!!! Fast lika snabbt kommer väl antagligen helgen gå också -.-' På söndag så blir det match!!! :D
Det kanske kommer snöa i dag natt!!!!!! OMG!!!!!! Vill det verkligen (fast kanske lite förtidigt ändå)
Det sägs att det ska bli kallare vinter än förra året ölåter juu sjukt :o <33

2 tröjor från H&M ! ♥ Ganska lika varandra! but I like !<33

Från Bik bok som ni ser ! :)
den till höger har ja fast i grön och den till vänster testade jag men detn var för stor men riktigt snygg!! <333 :)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0