en hektisk helg ...

HOLA GUAPAS ♥

förlåt för att jag inte bloggat men jag har inte kunnat helt enkelt !!!

efter skolan i fredags stack jag , ylva och magda till forum och köpte present till wilma och loppi som hade fest igår :D ♥ den var AWESOME ! :D ♥

sen på kvällen i fredags stack jag och familjen till landet. Det var sviiiin kallt inne i huset asså ...

lördag, städdag på landet , jag fick låna pappas systemkamera och tog 300 bilder ungefär .... :P

hihi hade skitkul och träffa mina kompisar :D

sen festen dårå :P

sen idag har jag varit på bröllop :D ♥

jag har haft en underbar helg ♥

btw , idag var det premiäranvändning av min kappa ! :D hihi ^^ så jävla najsig asså, looooooove it ♥

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0