Bloggtorka!

Japp det är vad jag har ! -.-'
Den här dan har känns som om det var ovanligt roliga LEKTIONER??? :s
ojoj...... vad håller på att hända med mig allt kommer ju vändas upp och ner jag kommer börja hata SO och SV men börja älska Spanska och Eng!!(Fast sv gillar jag fortfarnade och engelska hatar jag fortfarnade.....tror jag!)



LÄXORR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men i dag blir det träning vet ej om det är målvaktsträning bör väl egentligen göra lääxa som jag älskar !
Jag är verkligen såå trött på läxor!
Varför kan man inte bara gå längre i skolan och göra alla läxor där!
Kasnke bara jag som skuklle gilla den idén? Vad tycker ni?
Men jag har så svårt att konsentrera mig hemma när jag vet att en data eller TV väntar på en att få ta det lungt!!!!
Vad tycker ni om läxor??
Roligt/Tråkigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0