wonderful weekend


TJENA

 

jag har haft en helt fantastisk helg !!! :D

 

igår morgon hade jag träning och den var skiitkul ! :D jag vaknade typ lite sent och kände verkligen inte för träning , jag ville verkligen inte !!!! men sen när jag väl var där så var det skiitruuuligt !! vi gjorde lite andra saker som vi inte brukar göra ,, det var najjjs :D <3

sen stck jag och mamma hem och jag pluggade lite och sen var det bara iväg till syrrans cellokonsert ;) det var fettnaajjs ;) <3

sen efter det var det bara hem och packa och sen bar det iväg till Wilma för jag och melle skull ju sova där ;)) det var så jävla underbart <3 vi hade det supermyys och snacka och så , en riktigt tjejkväll <3 tog en maaaassa bilder !! 2 kom ju upp igår xD <3 hhaha :P vi gick och lade oss typ halv 2 men sen var vi tvugna att gå upp kl.7 för melle hade match !!!!hahha :P så har sovit 6 h och jag e fett trött nu .... faiil xD <3 men så idag så var jag med wilma och melle , titta på mellies basket match ;) sen hämta mamma mig och vi stack till sickla och köpte vinterskor till mig ! :DD <3 supersnyggiga tkr jag ! :D *bild kommer snart*

efter det stack vi hem jag duscha , sen var det familjemiddag hos mormor och morfar ! :D min 2åriga lillkusin var där , såå sjuuuukt sööööt !!!!! han ville att jag skulle vara med honom fett mkt ^^ han ville t.o.m. att jag skulle dra vagnen när vi var ute och gick xD <3 tihihi ^^ <3

men nu har jag bara varit hemma och pluuggaaatt !! så jag e klar med allt nu ^^ <3

 

see u guys !!!! :D <3

 

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0