tOdAy! <3

hej !
heyy !
hejsan !
tja !
tjena !
tjenare !
tjoobree !

Hatar att göra onödiga inlägg, (som det här!)
Men man måste hålla updateringen hyfsat!
Det
är as många lärare från arbetslag C som är sjuk.
Jelena, Liva och Peter är sjuka!
Dom
3 skulle vi haft i dag men det blevicke så!
So.n fick vi ha Harry, vår fotbollstränare ;s
När vi skulle ha mentortidfick vi längre rast i stället.
Engelskan fick vi ha vikarie.
So.n jobbade jag väl hyfsat Höhöhö!
Men vid lunch åkte jag, Hannah, Elin, Jennifer(jennie), isabelle(issa) hem till mig eftersom vi hade väldigt lång rast ! :D Det var fett mysig vi satt och prata hela tiden ! :)
Engelskan jobbade jag och Jennie GRYMT!


G
REKLAND 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0