suga damm det är vad jag ska göra nu

asså åååååh !!! nästan det första mamma säger när hon kommer hem är : Malin du ska dammsuga! GAAASH vad trott jag blir !! Pallante -.-'' menmen det måste göras och jag får 50:- för det ^^ ♥

Sen ska jag måla mina naglar ! :D det börjar blir dax nu tycker jag ,, har haft det här gamla nagellacket skiitlänge nu men jag har inte haft tid att måla om .... men nu ska det blir av ! jag hade tänkt svart med en nagel vit ... vad sägs om det ?? :D ♥

men nu ska jag suga lite damm ..... -.-'' men ni får en outfit från igår ,, det är ju iaf ganska kul ! :D ♥


baslinne - gina ♥
jeans - kappahl ♥
skjorta - pappas xD men köpt på H&M tror jag ♥
halsband - ur och penn ♥
halsduk - åhléns (köpt förra året) ♥
sockor - H&M ♥

haha :P dåålig bildkvalité jag vet xD 

jaja , 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0