shoes.



(fett skumt ljus,, dom är svarta som på första bilden)


bild på mina nya (okejj , dom är faktiskt inte så nya längre men .... xD) SKOR ! :D hhahaha , LÖÖÖV THEM ! :D:D så varma och sköööna ! :D:D GAAAAAAAAAAH ,, bara 399:- skopunkten !!! :D ♥♥♥ hahaha bäst när det är sånt gär väder , har ni sett hur mkt det snöar ute???!!! galet !!! så när jag skulle gå hem (1,5km) i den här blåsten och snön så var det bra att ha dom här skoooorna ,, frös inte ett dugg om fötterna faktiskt ! :D men sen blir träningen idag inställd ..... :(( det e dååligt ! men iofs , jag var inte jättesugen på att gå på träning faktiskt :O men det braiga med det är att jag har engelskaprov den 2:a december och så jag fick tid att öva till det ! :D ♥

jajaj , måste dra , ska äta middag , LAX ♥ här får ni oxå en direkt länk till just mina skor ! :D klicka här!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0