ringar

tjeena mittbena ! :D

nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på All time low, asså seriöst, dom är aaaaas bra ! favobandet efter paramore heeeelt klart !!! :D taack för tipset om dom Tuva och Ylva ♥ ni får lite smakprov .....



sååå bra ! ♥

men jag har haft en vanlig dag idag ;) ♥ men jag har kommit på att jag och ylva nästan alltid är i samma grupp !! vi är det i iprincip allt förutom på spanskan men det kan vara för att ylva går på tyska xD ♥ så ylva är min grupp-kompis ^^ ♥ hahah :P

Efter skolan stack jag, ylva och magda till forum i kanske 5min, men vi skilldes åt nästan på en gång, för magda skulle dit vi inte skulle ... typ .... xD men iaf coh då köpte jag  2 ringar ! :D skiiitsnygga tkr jag ^^ ♥ e fett nöjd ;) ♥




den till vänster 99:- och den till höger 59:- på bijor birgitte (om det nu heter det .... xD)

jaja ,,, ska kanske börja plugga ..... -.-''

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0