NOTIME

hej :D

guuuuu har inte haft någon tid på hela helgen att blogga  !

I lördags var jag hemma hos TUVA :D <3 hade suuuuuperkuuuul ! :D <3 jhahahahahhahahah , skratta som fan när vi skulle äta lunch xD hahah :P MINNEN <3

Sen igår var jag på något typ "vetenskapens hus" och fick typ gör en massa saker ,, dat var ganska najs faktiskt ! :D

och juste i fredags var jag hos YLVA igen ^^ fredagsmys med ylva ,, ahaha xD vad hos henne förra fredagen oxå ^^ men vi plugga iaf lite och typ mysa och tittade på tv ^^ <3

haha , btw, fick fett bråttom imorse !! xD skulle dusch och sen glömde jag och föna håret på typ 2 min :O men jag fixa det ! :D <3

men aja , nu har jag spanska iaf -.-'

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0