landet ♥

Hade en underbar kväll hemma hos Maja med Tuva igår ! :D vi baka pizza och tuvas pizza blev inte riktigt klar i ugnen så hela den var typ deg ... xD vi garva som fan hela tiden .... xD ♥ och sen när vi ätit gick vi upp och tittade på ECLIPSEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!! Nu har jag äntligen sett den ! :D , lite skam över mig att jag inte hade sett den förrens nu ..... men men nu har jag SETT DEN!  :D ♥ den var gaaaaalet bra ! :D måste köpa den sen när den kommer ut på DVD .... ^^ ♥ nu efter jag har sett den har blivit lite galen i twilight som jag var för ett tag sen .... hihih ^^ ni ska se hur många sidor på facebook jag har gillat som bara handlar om twilight ... xD ♥ HAHA :P ♥

Idag stack vi till landet och jag är där nu ;) ♥

men nu ska jag äta ;) ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0