La Tarea - Läxorna

I dag så åkte jag till Tandläkaren 8.20 som jag skrev.
Jag vavr där och fick dra ut min tand. Det gjorde inte ont att dra ut tanden eftersom det var bedövnig. Men det som gjorde ont var att ta bedövningen, för er som inte har blivit bedövad så tar dom först en salva på sen så sprutar dom in en spruta i tanden, och det var sprutan som gjorde ont. Men sen fick jag gå runt med en liten papper/bomulls bit i tanden. Sen så när jag kom till skolan så tyckte killarbna att det avr kul att jag inte kunde prata så dom mobbade mig haha! Nej men aa. Sen så fick jag också veta att jag skulle få sluta vid 10.50!! :D
Haha Fett glad jag blev. Jag fick sluta då för att Jelena(bildläraren) och Liva(engelskaläraren) var sjuka.
Så jag gick i skolan från 09.30 till 10.50!!
Hade bara 1 och en halv lektion idag!!!!!!!!

Just nu sitter jag här och är as tröt på läxor !
Har hållt på med läxor från ca halv 12/ 12!!
Jag missade ju So.n och arbetet skulle vara klart i dag !
Sen så hade vi spanska som jag började öva på idag men det känns grymt skönt att ha allt gjort.
Okej måste räna mer på spanskan men nästan klar! ♥
Ska i alla fall at ett brejk! ♥

L.O.V.E.♥

Ps; Hoppas ni orkar läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0