Jag kallar det skills ni får kalla det var ni vill!

Lyckades nyss få nagellackfrån ögat(stelnat nagellack) Fråga mig inte hur jag lyckades få in det i ögat-.-'
Men som tur var kan jag vända på ögonlocket och fick ut det, om ni försår.
Nu så ska jag bada eftersom jag tuperade mitt hår i går och nu så är det lite tovigt!
Sen så ska jag baka tror jag............ höhöhö!

Kärle till er alla

PS1: Jag har blivit nagellack beroende målar dom hela tiden målade dom i förrgår också!!! ;o ♥

PS2: Jag vill fxa dom igen!!! -.-'

PS3:Jag har blivit beroende av att skriva HÖHÖHÖHÖ !

PS4:Nedan ser ni nåra grejer jag kommer avsluta inläggen med !

PS5: Nummer 5 är mitt favorit nummer Höhöhöhö!

PS6:Oj, vad många PS det blev!

Puss och Kram skummbanan//Lisa

Lisa Karolina

Lisa Sandahl

<3 Lisa Sandahl <3

Lisa & Malin <3

<3 <3The M an<3d L <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0