JAG ÄLSKAR JÄRLA IF F-97!!!

Vi ska ha spelar/föräldrar möte i dag med laget ♥
Egentligen så skulle vi ha körde fotboll mot föräldrarna men det verkar inte bli av, tack vare f*cking snö !!!!
Ni hörde rätt jag sa f*cking snö väder!!! -.-'
Men jag älskar snö men inte slask!!!!!
Hade sett frm i mot att få spela fotboll men aja vi får väl köra 5 kamp i korridorn det blir väl också kul! :) ♥
Vi ska snacka om var vi ska åka med laget också. Asså utomlands! ♥
Man kommer få välja mellan följande:
Danmark: :/
Tyskland:-.-'
Holland: :/
Italien: :)
Spanien: :D !!!
-.-'= vill inte!
:/=Helt okej!
:):Kul
:D:As kul!!!! <333
Så om ni fattar jag vill åka till Spanien!
ÄLSKAR JÄRLA TJEJER F-97!

Som ni ser är det jag oc Malin som ligger ner ! ♥


Kommentarer
Postat av: anna

och haru nåt emot tyskland, eller? :P

2010-11-10 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0