Inte Malin's tur dag och inte min heller!

Såg att Malin hade ramlat! ;o <3

Det började bara snöa mer och mer. Men nu verkar det ha slutat lite. Hoppas verkligen att det snöar i morgon♥
Men efter skolan åkte jag hem och klev ur bussen och såg typ ingeting. Det var SNÖSTORM!
När jag kom hem kände jag att jag var sugen på korv ( Inte hot dog korv) Hahaha :D
Då tog jag typ 3 bitar och sen så åt jag den och då hörde jag hur något knakade !
Det var då jag märkte att, min tand hade brutits av fast bara en liten bit!!!
Fick Panik Haha!
Men jag ringde Pappa och han sa att vi kanske skulle behöva åka till Tanläkaren läskigt ;s ♥

Fast annars har min dag varit bra!! :)

P.U.S.S


HAHAHHAAH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0