rändåm

hade superdupermys med familjen igår <3
vi titta på draktränaren en faktiskt ganska bra film ! vi käkade chips klockan 16 på eftermiddagen ,, det kändes lite skumt , men det var supermysigt ^^ <3

just nu har jag precis slutat engelskan, vi jobbade typ i övningsboken .... Och linnea ritade en skiiitsnyggig bild på mig,´henne, balder och ylva, det kommer upp så snart som möjligt ! :D Ylva sitter här bredvid mig och tittar ..... hihi ^^ hon tycker det e superduperkul !  hon ville att jag skulle skriva det.

hope you have a goooodisch DAG ! :D <3

PUSS

P.S OFELIA HÄLSAR <3 

 
en fiiiiiiiiiiiiiiiin bild på ylva och mig , men ylva är snyggast , hon ville att jag skulle skriva det där , från början av 7:an <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0