I <3 STUDIEDAGAR!

Anna:
Varför tar du bort mina kommentarer?
Ni ville ju ha fler?

SVAR:
Kankse för att det ända du skriver i dina kommentarer är K. -.-' Bara så onödigt


Chattr i alla fall med Malin, carro och Issa nu ! :-)
Jag och Malin håller på att snacka om bloggen bland annat kommenaterna.
Carro och jag snackar väl om allt Hah ;)
Jag och Issa: Snackar om vi ska sova över Fredag till Lördag (Y)

Hos gästerna spelade vi guitar hero.
Jag brukar köra på easy/medium ♥
I morgon är vi LEDIGA  vi har studiedag!(igen.!)
Vi har haft 2 halva studiedagar i skolan och det är blir vår första hela !!!(Y) Gillas !!!! ♥
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna

K, men jag svarar faktiskt bara! :(

2010-11-15 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0