HISS & DISS MED SNÖ!


1.Skidor!
2.Pulka!
3.Snöbollskrig!

1.Mulad hela tiden!



Shiit i dag har jag blivit mulad säkert 10 gånger om inte mer ! ♥
Visst det är liite kul men usshhh efter sådär 10 ggr räcker det !  ♥ haha :)
När vi skulle gå till gympasalen för att möta Elvira där så bombade alla killar oss! :o
Så vi sprang in i ett omklädningsrum (tjejernas).
Men då kommer dom in där och börjar aksta snö!
Så jag tänkte gå ut mot busshållplatsen. Men såklart står alla där när man tror att dom är borta och får 3 snöbollar i ansiktet !
Men tillslut efter sådär 10-15 mulningar så fick vi äntligen gå till bussen ! (Fick också 1-2 på rasten!)
Åkte till 2.an i dag med fast med Eveline hade jag bestämmt. Men sen så gick vi dit med Issa, jennie o elvira oxå♥
Där träffade jag Melissa en tjej från min gammla skola :) ♥
Men nu så ska jag gå ut och titta på Idol!
Jag har haft dålig updatering för att jag inte har haft något att skriva om och inte haft lust ♥
FREDAG♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0