HAPPY GIRL! <3

Snart så ska jag träffa julla och vi ska gå till forum då :) Ska väl antagligen köpa en present till Mirre, vi fyller år den 28 November om nån har missat det Hihi! :)
Sen så ikväll (16.00!) Så är det Hammarby match ! :D
cupfinal som jag skrev tror jag ;s ♥
Ska bli as kul har inte tittat på en Hammarby match på typ 1-2 år !! ;o
Haha förrut tittade vi mycket oftare känns det som ! ♥
HAR ,ålat mina naglar HAMMARBY färgat, grön och vit.
PÅ mig har jag en tröja där det står I♥HammarbY
EN rosa mössa med Hammarby märke!
SENARE komer jag kanske sätta på mig en Hammarby halsduk! ;D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

I♥Hammarby!


Kommentarer
Postat av: Anna

K.

2010-11-13 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0