gilla historia ?!

OMG ! jag har börjat gilla historia !!!!! lr iaf den historia vi håller på med nu , Antika Egypten och Mesopotamien ;) de tär fett ruligt ! :D tihhih ^^ medeltiden och alla sveriges kungar sugggger ! DX

EFter skolan gick jag till 2:an med Lisa , Elin , Jenni och Elvira :D <3 var fett naajjssss ,, KÄRLEK <3 vi soekade typ fotboll mot killarna ^^ haha , jag misslyckades hela tiden för jag kunde verkligen inte skjuta med den där BOLLEN !!!! (en liten skumgumiboll .... xD) hahahha xd sen satt jag, lisa och elin och snacka lite bara vi ,, det var fett med myyyys <3 och sen hade Mårten lånat min data för att spela musik men jag fick typ inte tillbaka den på fett lång tid :OO <3 så jag blev typ sen hem ... :/ <3

men aja nu sitter jag på pianot och väntar på att det ska blir min tur ;)) <3

ska försöka bloggfa ikväll igen :D <3

PUSS


gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0