förlåååååt ♥

SORRY ATT JAG INTE HAR UPPDATERAT SÅ BRA , NOOO TIME ! :(

I fredags var jag hos ylva som jag sa ;) ♥

idag sov Wilma och Loppi över hos mig ♥ det var supermyys ♥ vi gjorde en massa , gjorde värsta typ skräckfilmen xD hahah :P vi fick aldrig riktigt till det med allt men ändå skiiitkuul xD ♥ sen tittade vi på Bad Boys xD haha :P fett bra film jue xD ♥
Idag på morgonen vaknade vi typ 10 :OO fett seeent ! brukar vakna typ 8 xD sen har vi tittat på tv och snackat ♥
Jag tog ganska mycket bilder men tyvärr med systemkameran så dom kommer nog inte upp :/ ♥

FAAAN ,, jag kan inte ladda upp bilder och jag kan inte heller gå inte på bloggen ! :(( JÄVLA SKIIT ! jag som hade tänkt ladda upp många bilder .... :(( men jag får göra det sen när det funkar ♥

ska nog hoppa in i duschen strax ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0