FAN OXÅ ,,,,,,,, höstlovet är över ......

Japp , så nu är det dax att gå till skolan igen då .... -.-''' men det ska bli kul oxå ju , träffar supermånga underbara kompisar som man inte sett på hela lovet ! :D ♥ men jag haft ett PERFEKT höstlov ! :D ♥ jag har varit med en massa kompisar men oxå bara chillat några dagar .... ^^ ♥

Lördag: handlat en massa, klippte mig och varit med Lisa ♥
Söndag: match och CHILL ♥
Måndag: mys hemma hos mormor och morfar ♥
Tisdag: laserdome med Tuva , Carro , Classie och Sofia ,, så jävla kuuuul!!! ♥
Onsdag: LIORA ♥
Torsdag: CHILL ♥
Fredag: Lisa, Elin, Mirre och Fiffi ,, och filmkväll men Tuva och Maja ♥
Lördag: landet ♥
Söndag: landet och myys hemma med familjen ♥ (berättar mer sen)

Det var min vecka det ! :D ♥ UNDERBAR helt enkelt ! :D ♥ nää nu måtse jag sticka till skolan !

PUSS


jag just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0