Du litar alltså inte på mig?

issa om Jag ska till Julla i dag <3333 :-D:
Omg vad ni är söta & småå ! ♥
såå jävla söta, :*
älskar eran blogg! <3


Svar: Man tackar heheh! <3
Så guliig du är er blogg är också jätte fin! <3


Jag lovar jag ska bli bättre med Bildinlägg i alla fall försöka ! :)
Det betyder att jag tycker att jag har haft dålig updatering de senaste 2 dagarna ! ;o
Fast har typ ändå gjort ca 5 inlägg på 2 dar så så lite är det kanske inte dårå! <3
Aja, men fler bilder ska jag försöka med ! :D <3



Hade det fett kul med julla i dag då, Haha! <3
Vi körde charader med julias lillebror hehe <3
När julia fick skura golvet jag ba: Joga!(så bra var jag på att gissa haha!)
När jag fick blunda julia bara:tiks! (så bra var jag på att göra charader!)

Saga                                   Hella                    Julia.M(hon ja va med!)       Julia.F
Bild från början av 6.an innan en klassresa så alla har förendras hyfsat mycket! <3
Saknar er tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Håller med om att vi var så duktiga på charader, men Milo var ändå bäst :o ♥♥ ☻

Bara så att alla vet, det där var en total driivbild ( för mig iaf ) ;p <3

2010-11-05 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0