btw ....

jag har heeelt glömt bort att berätta att jag .....

VAR PÅ VÄRLDSPREMIÄREN AV HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 1 IGÅÅÅÅRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

jag som är ett superdupermega harry potter fan tyckte att filmen var heeeeelt fantastisk ! :D:D ♥ GAAAH måste se igen ! så rekommenderar den starkt !!!! :DD ♥ bler skiiiträdd flera gånger i filmen faktiskt även fast jag vet vad som händer xD ♥

Jag var där med tuva och ylva och ylvas mamma ;) där började klockan 21 så kom hem 00 xD hahah :P så e supertrött idag ;) och sen blir det ingen outfit idag , den kommer nog imorgon (dagens imorgon asså , om jag hinner .....) och på skorna ;))) ♥

sen nu på kvällen har jag läst klart det vi ska läsa i 'trollkarlen från Oz' ,, det känns skööönt ♥ fast nu har jag bara uppgiften om miljön i Oz, musikteori och engelska kvar ............ -.-.-.-.-.-.- '''' xD

jaja , ska se på robinson strax,

PUSSAARRRRR



P.S , KRYA PÅ DIG LISA ! ♥♥ hoppas du blir frisk snart ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0