BORTA!

Mitt inlägg försvann ska försöka orka skriva det igen -.-'

Idag är det ju Fars dag <3
I går som jag sa så köpte jag en present ! :D
Jag köpte........
Ett örngott
där det stod
PAPPA
du är min hjälte!
och
så köpte
jag ett kort :)
Där stod det:
Pappa du är Cool
*öppna kortet*
nästan lika cool som jag!
"Hihi"

Har fortfarande ont i halsen -.-'
Ligger i alla fall i sängen och dricker te nu! :)
I dag hade jag tänkt att satsa på att bli helt frisk och bara vara hemma.
Inte för att jag tror att jag kommer lyckas.
Mina halstabletter tog slut i går(nödvändig fakta)
Så pappa skulle köpa nya idag :D

Dom jag gillar bäst är nog dom som har förpackningen som är orange, grön och vit i högra hörnet
och dom som har vit,grön och gul i högra hörnet längre ner ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0