Back to school.................tomorrow!

Har ångest kan knappt fatta att Höstlovet är slut och att skolan börjar i´gen i morgon !!! O.o
Har haft det jätte kul på Höstlovet, har hunnit vara med ganska många men inte med alla som jag hade bestämt med. Men jag var med andra som jag inte bestämt med också! :)
LÖRDAG:Malin
SÖNDAG:Ella,Eve,Anna,Mirre
MÅNDAG:Sandra.
TISDAG:Mormor, Kusinerna (Filip,Sofia, Kristoffer)
ONSDAG:Eve, Ebba, Matilda, Alice
TORSDAG:Julla
FREDAG:Fiffi, Malin, Elin; Mirre
LÖRDAG:Släkten
SÖNDAG:Issa!! (Farmor&Farfar)

Menmen det är bara att tänka 6 veckor och sen är det Jullov! :)
FAST först mååste jag juu längta lite till, tills min födelsedag!! :) <33333



Dagen med Issa var verkligen jätte kul tycker jag!  :)
Vi satt och snackade och skrattade! :D

Dåli kvalite, Men min nya facebook bild!
DIGGAR FET MYCKET!

Issas förra facebook bild ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0