Vad Hände I går & Vad Hände/r I dag?

I går kunde jag inte blogga eftersom hela kvällen var blogg.se hel skumm??
I går efter skolan åkte jag & elin till forum för att handla julklappar. ♥
Men erunt 3 så träffade vi på Lisa.H & Jessica  då gick vi runt med som 2 också :)
Vi tog foto med en jultomte ♥
Ni kommer antagligen få se fotot eftersom man skulle få ett mms med bilden i.
Jag hann köpa många julklappar men är ennu inte riktigt klar.
Till familjen måste jag nu börja köpa och Fiffi & Elin det är inte långt kvar till julafton!
Så jag ska kanske kolla med Mirre om hon vill följa med upp till forum nån dag.

I dag började jag ju 11 som sagt.
Först så städade vi skåpen.
Lunch/ Rast!
Till Julmarknaden(som var sääämst!)
I morgon fyller min brorsa år! ♥
P.U.S.S.!

Vilka: HANNAH OCH JAG ♥
Var: Omklädningsrum på Nacka IP
När: Innan match!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0