längtan ♥

o m g ,  e t t  t i l l  i n l ä g g  i d a g ! ! !

HEEEJ ! :D ♥ idag har jag varit hemma hos Liisa som ni vet ♥ vi tog lite bilder med hennes nya kamera, spelade spel och snackade ,, känner verkligen att jag kan säga precis allt till dig , Ä L S K A R  D I G ♥ 
När vi spelade Blokus (om det nu heter så .... rätta mig om jag har fel Lisa !) vann Lisa ...... men när vi körde Tjolahopp så vann jag ^^ ♥ 
Sedan fixade vi ju en ny header !! :D vad tycker ni?? lite bättre än den gamla, eller hur ?! ;) ♥ hahah :P ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på den nya Michael Jackson skivan jag fick i julklapp ;) ♥ it's niiiiice ♥ Ska kanske spela lite wii sen ...... om mamma tillåter det , hon vill ha tv:n .... xD man asså guuuud vilket geek jag känner mig!! hahhahaha :P jag spelade det innan jag stack till Lisa oxå .... :P eller så sätter jag mig bara och läser min fantastiskt och underbara bok, HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA (7:an) ♥  omg, den är så BRAAAAA ♥ 3:dje gången jag läser den ^^ ♥
sen sitter mamma och läser regler för cupen imorgon. jag lääängtar fett mycket!! det var så länge sedan jag spelade match ..... ^^ ♥ men jag tror att det kanske blir ett inlägg för det är samling 15.30 ;) ♥ men vi får se .....

omg, fick en typ ...... feeling att jag vill verkligen se Eclipse nu! fick den i julklapp oxå ^^ ♥ men får se om det händer ,, mamma och tv:n .... -.--''''







Fan vad kul man kan ha ♥

PUSS

btw, bilder på mina presenter kanske kommer ........... KANSKE ........

och just nu, NU NU,, 18.23 lyssnar jag på Längtan med Lasse Berghagen från "så mycket bättre" ,,  så jävla fin låt asåå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0