shopping ♥

hej ! :D

heheh :P visst hade jag gjort ett fiiint litet tidsinställt inlägg ?? ;) hahah :P ♥ men det gick inte så bra.... vi förlorade alla matcher och blev 4:a i gruppen .... men det var vi inte värda !!! vi borde ha vunnit typ 2 av de 3 matcherna ! menmen .... och sen hade faktiskt 4 st i laget blivit sjuka !!! (Lisa, Mirre, Elin och Eveline) och vi kallade in Carro men ändå hade vi bara 2 avbytare ...... men iaf, vi spelar slutspel på tisdag ;) ♥

Idag har jag varit inne i stan med Tuva ! :)) ♥ hahah :P var där typ 6 timmar .... o.O men det var super myyys ^^ fick hem 2 par byxor, en suuupersnyyggig tjöja (enligt mig) , 2 nagellack (svart och röd) och ett par örhängen ! ;) ♥ får se om det kommer bild ;) men vi hade iaf skiiitkul ! ;) och vi åt på Macedonken på Kungsgatan vid Konserthuset ,, så kul vi hade där !!! vi satt typ och dansa vid vårt bord och typ alla var astråkiga och kollade onstigt på oss ;) ♥ hahahaah !! :P

men nu ska jag nog sätta mig och måla min naglar faktiskt ;) dom nya + vitt och silver har jag tagit fram , får se om jag använder alla :) ♥ sen senare ikväll blir det film ^^ ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0