Något som får mig att börja gråta

Det är om kompisar sviker än. När kompisar sviker ään blir man bara såå sur irreterad ledsen!
Sen blir man väl alltid ledsen om nån är sjukl eller dör...
Som tur var har jag inte vart med om något av det. ♥
Om jag skulle våga åka insane skulle jag säkert börja gråta av den för att den är så läskig... hahaha ♥
Men jag är såå sjukt rädd för att åka olika grejer där man är upp och ner eller högt uppe i luften !
insane är ju högt upp & man är upp & ner.
Det ända jag inte vågar åka på grönan är väl fritt fall. fritt fall tilt. extrem. pop expressen. uppskjutet. insane.
Nu gick  jag över på lite annat också ♥


Jag har sovmorgonen i dag till 11 så ska äta frukost och fixa mig lite snart.
Sen så ska jag försöka hinna slå in presenter men det får jag se om  jag hinner ♥
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0