♥♥♥♥♥Mina Syskon♥♥♥♥♥ Frederik♥Mirre♥Rasmus♥

Mina syskon♥
har 3 stycken syskon.

Maria: Maria kallas Mirre. Hon är 13 år som jag. Gillar att spela fotboll och går på trummor. Har kommit på sina egna skämt så kallade majskämt ♥ Haha hon har torr men ganska rolig humor! Mirre är född 3 minuter efter mig och heter Johanna i mellan namn.

Fredrik: Fredik är snart 16 år. han fyller 16 den 18 December. Fredrik gillar att spela fotboll, slutade nyss spela fotboll i Älta men tidigare har ham även spelat i Järla IF P 94 men dom la ner det laget. Fredrik kan jätte mycket om fotboll och kan prata om fotboll i timmar x3 ♥

Rasmus: Rasmus är 20 år. han fyller år den 30 mars (sista mars). Just nu är han i Australien och ska vara där tills början av April :( . Först är han där till i början i Januari och bara har semester men sen så ska han plugga också♥  Rasmus är snabb tycker jag :) ♥ Han spelar fotboll i ett korplag♥ Min mamma är inte hans mamma. Pappa var först tillsammans med Rasmus mamma och sen så blev på tillsammans med min mamma om ni fattar?  Så är det i alla fall så Rasmus är hos oss ca varannan vecka inte riktigt så då. han jobbade på Coop. Kommer sakna han jätte mycket när han är borta från Australien ♥

Jag        Fredrik♥           Mirre ♥

Rasmus ♥                      jag                     Mirre♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0