Mina Rädslor

Det jag är rädd för är häjder, spindlar, ormar och så har jag lite kaoustrofobi.
HÖJDRÄDSLA!
Men höjd rädsla är någ min värsta rädsla. Tro eller ej men jag har åkt fritt fall !
Kommer ALDRIG göra det igen!
Det var när jag & min kompis var på grönalund för 2 år sen tror jag.
Det var första året jag kunde åka allt tror jag. Jag åkte den inte bara en gång utan 2 gånger.
Men det var bara för att 1.a gången så blundade jag hela tiden. Men sen så andra gången så tittade jag hela tiden.
SPINDLAR & ORMAR!
Spindlar & Ormar är för äkligt!
Skulle aldrig aldrig våga röra en spindel eller en orm !
KLAUSTROFOBI!
Om det är många i ett litet rum. Men inte om jag är ensam i ett mindre område så är det inte alls lika farligt!

Vi Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0