Min Söndag ♥

Har inte gjort så mycket har bakat peppakakor  ♥
GÖTT!
Nu så ska jag dra i gång med läxan. Glömde att jag hade läxa frams till nu så måste börja ! men tänkte hinna måla mina naglar men tror knappa´st att jag hinner det eftersomm ja ska dusha också. Läxan kommer typ ta 2 timmar och göra. -.-' ♥
Men guuud vad tråkigt.
Jag ska försöka hinna måla mina naglar. Har ju fått nya nagellack och så. mirre och Jag rä'knade alla våra nagellack i dag x') Hahaha vi hade 30 stycken prick ! ♥
Jag håller nu på att ladda upp alla bilder på facebook då men sen läxa.
Bilderna kommer självklart upp på bloggen snart också men kanske inte idag. Kanske i kväll.

Hihi bilder på mina och mirres presenter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0